21 Temmuz 2008 Pazartesi

ŞEBNEM FERAH'IN ALBÜMLERİ


Kadın (1996)
TEŞEKKÜRLER

Hayatım boyunca her konuda beni destekleyen anneme, babama, tüm aileme, Özellikle Canan ve Mustafa Gafuroğluna, Volvox'ta birlikte çaldığım ve dostluğun en güzelini yaşadığım Özlem, Buket, Duygu, Arzu, Ebru ve albüm sırasında hep yanımda olan Gül'e, Sedat Abi'ye, Münevver Altınbulak'a, Hakan'a, Murat'a, Teoman'a, Keçe'ye, Metin'e, Alp'e, Sertab Erener'e, Arzu Özbakış'a, Umur-Aliye Turgay'a, Gamze'ye, Filiz Türkmen'e, Yaprak Özdemiroğlu'na, Hale'ye, Kemancı ve Sis Bara, Albümde yer alan müzisyen arkadaşlarımın dışında, Bugüne kadar birlikte çaldığım ve bana destek olan tüm müzisyenlere, Albümü merak eden herkese, Dinlediğim ve hergün yeni birşey öğrendiğim bütün dev sanatçılara

Sonsuz Teşekkürler

Ayrıca,

Bu albüm için bana güvenen Sezen Aksu, Onno Tunç, yardımları için Bektaş Türk, Zehra Eti ve karma müzikteki herkese, titizliği, çalışkanlığı ve yaptığı herşey için Çağlar Türkmen'e, Tüm fikirleri performansı ve zaman ayırdığı için Demir Demirkan'a, Güvenini, sabrını, duygularını ve dostluğunu hiç esirgemeyen, hayatım boyunca birlikte çalışmak isteyeceğim İskender Paydaş'a, Ne olursa olsun hep yanımda hissettiğim, iyi niyetini, arkadaşlığını ve müzikal birikimini bütün enerjisiyle albüme yansıtan Tarkan Gözübüyük'e

Çok Teşekkür ederim. Sizlerle çalışmak hayatımın en güzel ve en öğretici tecrübesiydi. Hepinizi çok seviyorum.

Bu albümü canım annem ve babama ithaf ediyorum.

Şebnem Ferah

ŞARKILARI

Vazgeçtim Dünyadan
Deli Kızım Uyan
İyi Gün Dostlarım
Bu Aşk Fazla Sana
Bırak Kadının Olayım
Fırtına
Yağmurlar
Yeniden Doğup Gelsem
Durma
Buradan Göçerken

------------

Artık Kısa Cümleler Kuruyorum (1999)

TEŞEKKÜRLER;

Aslında 'artık kısa cümleler kuruyorum' adlı parçayı yazarken amacım hayatıma her ne şekilde olursa olsun giren herkese teşekkür edebilmekti. Hem tanıdığım, çok sevdiğim dostlarıma ve aileme hem de müzik yapmaya başladığım günden beri beni dinleyen, yanımda olan, isimlerini bilmediğim ama yüreğimde hissettiğim; bazen konserlerde, bazen sokaklarda biraraya geldiğim ama en önemlisi müzik arşivlerinde yer aldığım yolculuk arkadaşlarıma...

Bilmenizi isterim ki sizlerle birlikte olabildiğim her an benim için hayatın en büyük armağanlarından... Bu parçayı kaydederken herhangi bir düzenleme yapmaktan kaçındım. Yalnızca bir gitar eşliğinde söyledim çünkü gitarımı alıp, evinize gelip birlikte şarkı söylemiş olmayı hissedelim istedim. Sadece bu albümde değil albümdeki tüm parçalarda kalbimi sonuna kadar açmakta hiç tereddüt etmedim çünkü sizler benim arkadaşım oldunuz. Yakınlarınızda olduğumda kendimi çok huzurlu hissediyorum. Hayatımın en güzel parçası olduğunuz için hepinize çok teşekkür ederim.

Ayrıca,

Annecim, babacım; beni bu kadar büyük bir sevgi ve güven duygusulya büyüttüğünüz için

Canım ablam Canan Gafuroğlu, Mustafacım ve benim küçük can'ım... Her koşulda yanımda olduğunuz ve söylediğiniz tüm güç verici cümleler için

Arkadaşlarım Gül, Buket, Kutsal, Ozan, Aykan, Metin, Serdar, Türkay, Arzu Özbakış, Ertan Altun, Teoman, Sertab Erener, Sedat Abi, Zeki Abi, Alpim, Mustafa Abi, Deniz, Burak, Murat Tümer, Janset, Ogün, Yaprak, Sinem, Hakan, Hale ve Zehra Eti; dostluğunuz, sevginiz ve hayatıma kattığınız herşey için

Muratçım; bu albümde yanımda olduğun ve kayıt yapmayı bu kadar eğlenceli kıldığın için
Hakan Kurşun ve Ayhan; ilk kez çalışmamıza rağmen gösterdiğiniz iyi niyet ve profesyonelliğiniz için
Raks, Karma ve Universal Müzikte çalışan herkes özellikle Arzu Birtekcan, Züleyha, Funda, Bektaş Bey, Neşe Hanım ve Şevket Gözalan; bana çok güvenip her konuda özgür bıraktığınız için
Ben konuşmadan yüzümden herşeyi anlayan şahane patronum Sezen Aksu; aklıma gelen herşeyi kaydedebilmem için sağladığın stüdyo imkanları ve arkadaşlığın için

Çağlarcım son aşamasında da olsa bu çalışmaya katılıp beni yalnız bırakmadığın için

Demircim, Tarkancım ve İskendercim; kalbimdeki ve beynimdeki müziği hayata geçirirken yanımda olduğunuz, birikimleriniz, enerjiniz, sohbetleriniz ve tarif etmekte zorlandığım ama aramızda olduğunu hissettiğim gönül bağını bana armağan ettiğiniz için hepinize çoook teşekkür ederim. Hepinizi çok seviyorum.

Bana müzik aşkını ilk kez hissettiren ve adeta öğreten canım ablam Aycan Ferah'ın anısına... O güzel sesinle şarkı söyleyişin kulaklarımdan asla gitmiyor...

Şebnem Ferah

ŞARKILARI

Oyunlar
Ay
Bugün
Kalbim
Herkes Bilsin İstedim
Oyunun Sonu
Üvey
Nefessiz Kaldım
Yorgun
Artık Kısa Cümleler Kuruyorum

-----------

Perdeler (2001)
TEŞEKKÜRLER;

Üniversal müzikte çalışan herkese, özellikle Züleyha Doğanay, Yiğit Güralp, Timur Çelikyay, Güneş Ramazanoğlu, Bilge Daruga, H.Ferit Giresunlu, Umut Deniz, Murat Ersöz, Şengül Özmat, Neşe Demirkat ve Suha Yavuz'a... Her koşulda bana güvendiniz, yanımda oldunuz. Bunlar benim için gerçekten çok kıymetli.

Levent Büyük, Kaya Tanyel, Burak Karaca, Orhan Cebeci'ye ... Albümü kaydederken gösterdiğiniz sıcaklık, özen, herşey için...

Apocalyptica, guys you were excellent! It was really nice to meet you!...

Londra "Metropolis studios" lan Cooper; thanks for everything!

Arif Mardin'e... Söylediğiniz her şey, heyecanınız beni büyüledi ve içime sıcacık yepyeni bir güven duygusu akıttı adeta...

Arkadaşlarım Gül Ağırca, Kutsal, Alper, Ertan Altun... Herzaman sevginizi hissettim

Özkan Uğur, Fuat Güner, Ertan Tekin, Ercan Irmak... Hayranlıkla dinlediğim müzisyenlerin katkılarını hisstmek çok güven verici.

Tarkan Gözübüyük, Demir Demirkan ve İskender Paydaş... Yaptığımız uzun sohbetlerde ve yaptığımız iki albümde sizden okadar çok öğrenmişim ki... Bu albümü yaparken tüm bunlar bana hep yol gösterdi, güç verdi.

Albümlerimi dinlemekle, konserlerime gelmekle yetinmeyip sadece sevgileri doğrultusunda çaba gösteren, internet siteleri açan Didem Mazlum, Volkan Ungan, Ayça Sarıgül, Hakan Sönmezler ve daha pek çok genç arkadaşım... Yaptıklarınızın kıymetini biliyorum.

Buket Doran, Ozan Tügen, Aykan İlkan, Metin Türkcan... Size teşekkür etmenin bir yolunu bulamıyorum. Bu aslında sizin albümünüz. Disiplininiz, çalışkanlığınız, özveriniz, özeniniz, sabrınız ve dostluğunuz, daha doğrusu tüm özellikleriniz sanki hayatımda yepyeni bir sayfa açtı. Her müzisyenin olamayacağı kadar şanslı olduğumun farkındyım. Çaldığınız her notanın keyfini doya doya yaşıyorum. İyiki varsınız, sizi çok seviyorum.

Ailem, Canan ve Mustafa Gafuroğlu... İnsanın yetiştiriliş tarzından memnun olması çok güzel bir duygu, herzaman yanımda olduğunuz için sağolun...

Sahneye çıkmaya başladığım ilk günden beri aynımda olan, albümlerimi dinleyip beni arkadaş olarak kabul eden herkes... Aklımın karışık olduğu zamanlarda beni ençok sizler heyecanlandırıp, aldığım heryeni nefese kocaman bir anlam katıyorsunuz... Arkadaşlığımızın güçlenerek devam etmesi dileğiyle...

Şebnem Ferah


ŞARKILARI
Sigara
Aşk
Sil Baştan
Nereye Kadar
Perdeler
Günaydın Sevgilim
Dünya
Saatim Çalmadan
Korkarak Yaşıyorsan

--------------------------

Kelimeler Yetse (2003)


TEŞEKKÜRLER

Her durumda yanımda olan; varlıklarını hissettiren, müziği hayatıma sokan, elimden tutup mandolin kursuna yazdıran canım anneme ve babama... Canan ve Mustafa Gafuroğlu'na, Can'a, Tan'a... Canım ablam ve dünyanın en iyi eniştesi; sizi çok seviyorum... Doran, Tügen, Türkcan ve Jekan ailelerine... Hasan Ferit Giresunlu, Ela Arslan, Begüm Örnek, Ceyhan Çandır, Nurhan Dülgeroğlu, Özge Ergen, Erdem Topaloğlu'na... Gül Ağırca, Kutsal, Alper, Aylin Aslım, Murat Öktensoy, Yiğit Güralp, Deniz Ergül, Mert, Tamer, Funda Şanlıman, Teoman, Pentagram, Janset, Işıl, Hale, Ömer Faruk Sorak, Umut Deniz, Ertan Altun, Gülay ve Osman!a... Güzel sohbetleriniz, dostlukları ve herşey için Şebnem Sunar Küçük ve Mehmet Küçük'e... Hayatım Boyunca her konuda fikrini almaktan vazgeçmeyeceğim, bana her zaman birşeyler öğreten Tarkan Gözübüyük'e... Albüm Sırasında bizlerle birlikte tüm duygularımızı, heyecanımızı yaşayan; her koşulda bütün iyi niyetiyle çalışabilen, sadece teknik anlamda değil; manevi olarak da herşeyini paylaşan ve katan Murat Bulut'a sonsuz Teşekkürler

BUKET, OZAN, METİN, AYKAN;
Sadece şunları tekrarlamak isterim; sizleri düşündüğümde mutlu oluyorum, sizlerle olduğumda hep gülüyorum, beraber seviniyoruz, beraber üzülüyoruz... Sizinle bir duygumu paylaşmak isterim: Müzisyen olmayı tercih edip zamanın akışına karşı heyecan, saflık ve yaratıcılık barındırmak ve buna yeni beceriler eklemek gerçekten zor ama sizler bunun canlı örneklerisiniz. Albümde ben; kelimelerin izin verebileceği kadarını, sizlerse kelimelerin yetmediği şeyleri... su gibi...

Şarkı sözyemeyi, müzik yapmayı hep çok sevdim. Sürekli yer ve anlam değiştiren koşullara larşı uzun vadeli planlar yapmaya çalışmak (ki müzisyenlik bilerek ya da bilmeyerek bunu gerektirir...) ama değişmeyecek bir şey var:

Müzik; üreten müzisyenlerin DÜNYASI, dinleyiciler de dünyalarının önemli bir parçası. Aradaki ilişki bana her geçen gün değerli geliyor.

Bu yüzden bu albüm, her türlü vasıflarını hayranlıkla sevdiğim müzisyen arkadaşlarımı; BUKET DORAN, OZAN TÜGEN, AYKAN İLKAN, METİN TÜRKCAN ve beni bugüne dek dinlemeye devam eden tüm müzik dinleyicilerine...

Sizi Seviyorum
Şebo :)

ŞARKILARI
İyi Kötü (Dans Pisti)
Babam - Oğlum
Ben Şarkımı Söylerken
Senin Adın Ne
Gözlerimin Etrafındaki Çizgiler
Çocukken Sahip Olduğum...
Mayın Tarlası
Gözyaşlarımızın Tadı Aynı
Daha İyi Olmaz mıydı?
Her Şey İnsanlar İçin

--------------------------------

Can Kırıkları (2005)


TEŞEKKÜRLER

Tüm Katkılarından Dolayı;
Ferah, Gafuroğlu, Tügen, Doran, Türkcan,
İlkan ve Gözübüyük Aileleri, Pasaj Müzik,
Funda Sanlıman, Fil Yapım, Karin Karakaşlı,
Mine Bulut, Evren Göknar, Pentagram,
Mor ve Ötesi, Athena, Can Şengün,
Cem Köksal, Mert Tünay, Teoman,
Emre Cincinoğlu, Deniz Güngör,
İstanbul Zilleri (Mehmet), Yavuz İmre,
Tanju Arıkan, RMS çalışanları,
Şebnem Sunar Küçük, Mehmet Küçük,
Aylin Aslım, Janset, Işıl, Alp Turaç, Çağlar Türkmen,
Rıdvan, Hale, Keçe, Alptekin, Uğursal, Tamer, Arzu,
Murat, Sanem, Ceren, Emel, Ogün Sanlısoy, Sedef Erken,
Cozy, Rıza, Mehmet, Tuncay, Rıfat, Yiğit, Ela, Erdem, Gül,
Kutsal, Alper Çakır, Umut, Didem-Devrim Mazlum,
Ayça Sarıgül ve dinleyici arkadaşlarımızın oluşturduğu
internet siteleri, ayrıca; bugüne kadar dinleyerek büyüyüp
ilham aldığımız tüm müzisyenler, farklı zamanlarda birlikte
çaldığımız tüm dostlarımız ve müziğimizi paylaştığımız tüm dinleyici arkadaşlarımıza çok teşekkür ederiz.

Şebnem Ferah, Tarkan Gözübüyük, Ozan Tügen, Metin Türkcan, Buket Doran, Aykan İlkan, Murat Bulut.

ŞARKILARI
Okyanus
Can Kırıkları
Bir Kalp Kırıldığında
Delgeç
Geçmişe Yolculuk
Ben Bir Mülteciyim (Güç)
Sana Bilmediğin Bir Şey Söyleyemem
Çakıl Taşları
Zaman Geçip Gidiyor
Hoşçakal



Hiç yorum yok: